13.4.15

ETİ BURÇAKLI PRATİK PASTA


Bu minik nefis pastacıkları daha önce instagram ve facebook adresimde paylaşmıştım . Blogda  da paylaşmasam olmazdı değil mi ...:) Yapımı çok pratik yemesi bir o kadar keyifli hafif bir pasta. Zaten eti burçak bisküvi ye hep bayılmışımdır o zaman gelsin tarif....

MALZEMELER
Eti Burçak bisküvi
1 paket krem şanti ( 1 su bardağından daha az sütle hazırlıyoruz kıvamı biraz koyu olsun )
yarım kase soğuk süt
hindistan cevizi
üzerine isteğe göre çikolata rendesi ( ben ahududulu çikolata kullandım)
YAPILIŞI
İki bisküvi arasına 1 kasık kadar krem şanti koyup bisküvinin her iki tarafını önce süte sonra hindistan cevizine batırıyoruz .
AFİYET OLSUN ...;)

8 yorum:

  1. bende burçak büsküvi yi çok seviyorum kesinlikle denemem lazım çok pratikmiş... çok öpüyorum seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm mutlaka dene çok nefisss bende öptüm :)

      Sil
  2. harika görünüyor.. alıyorum bir dilim...

    YanıtlaSil
  3. Eva, que ricas deben ser!!!! Un saludo.

    YanıtlaSil
  4. Sunumlar öncelikle hepside birbirinden güzel, lezzetli bir tarif. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  5. I used to be questioning if you could be all for becoming a guest poster on my blog? and in alternate you would put a
    King Size Male Enhancement hyperlink the put up? Please let me know whenever you get a chance and I will ship you my contact particulars thanks. Anyway, in my language, there arent much good supply like this.http://www.healthcaresdiscussion.com/king-size-male-enhancement/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli!
Sevgiyle kalın...
Zeynep