12.10.12

AHŞAP TEPSİ BOYAMA




Severek gittiğim ahşap boyama kursumun 4. haftasında hazırlamış olduğum tepsim . Ben çok beğendim umarım sizlere de güzel bir fikir vermiş olurum. Yapım aşamalarına gelince:

Önce 1 kat TAFFY renk akrilik boya ile boyadım. Kuruyunca sünger zımpara ile zımparaladım.  2 kat daha boya geçtim ki tamamen kapansın. Netten almış olduğum bu resmin arkasına bolca dekupaj tutkalını sürüp tepsinin ortasına yapıştırdım.Biraz kuruduktan sonra tepsinin zeminine resmin üzeride dahil dekupaj tutkalı sürdüm ve iyice kurumasını bekledim. Sonra mavi akrilik boya kullanarak  sünger yardımıyla tepsinin kenarlarına  ufak dokunuşlar yaptım.Bu arada Nur Hocamın katkılarınıda unutmuyorum.Sonra gümüş rengi simli boncuk boyası ile resmin kenarlarından ince bir şerit halinde geçtim . Resmin kenarlarına da minik desenler yaptım. Tamamen kuruduktan sonra su bazlı vernik ile 2 kat vernikledim.


3 yorum:

  1. canım çok güzel oldu tabi ki

    YanıtlaSil
  2. İyi günlerde kullan canım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Zeynep'ciğim bloğumdaki dekupaj resimlerinin dilersen hepsini kullanabilirsin onun için paylaşıyorum zaten boyama yapanlara küçük birer hediye...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli!
Sevgiyle kalın...
Zeynep