8.12.13

TARÇINLI KURABİYE VE BİTEN GÜZEL BİR KİTAP



Arkadaşlar Eskişehir çok soğukkk. Dün ilk karımız da yağdı ama kar yağmasına rağmen hava hala çok ayaz. Sanırım bu kış biraz zor geçecek. Neyse böyle soğuk bir günden size merhaba dedim ama çok güzel bir kurabiye tarifi veriyorum . Deneyin bayılacaksınız. Hele tarçını ve ağızda dağılan kurabiyeleri seviyorsanız tam size göre :) Yanında bir kahve bir de yeni başladığım Kristin Hannah kitabı da süper oldu...
MALZEMELER
1 yumurta
125 gr. margarin ( oda sıcaklığında erimiş )
1 çay bardağı sıvı yağ
1 paket vanilya ve 1 paket kabartma tozu
aldığı kadar un
ayrı bir kasede : 1 çay bardağı pudra şekeri ve 1 tatlı kaşığı tarçın karıştırılıp hazırlanacak.
YAPILIŞI
Kurabiye hamurunu hazırladıktan sonra fırına verip fazla pembeleşmesini beklemeden pişirin . Sonra fırından çıktığı gibi sıcakken kasede hazırladığınız şeker,tarçın karışımının içine atıp çıkarın.Afiyetle yiyin... :)

***Çok güzel bir kitap daha bitti. İlk defa Khaled Hosseini'den bir kitap okudum . Çok etkileyici çok hüzünlü bir kitap arkadaşlar. Yaşanan olayların gerçekliği de daha çok üzüyor düşündürüyor insanı .



4 yorum:

  1. Ahh Eskişehir'im gelin gibi olmuşsundur sen şimdi !
    Tarçınlı kurabiye kışa ne çok yakışır değil mi?

    YanıtlaSil
  2. Eskişehir'i hep merak etmişimdir,demek Erzurum gibi ayazı da var :)
    Kurabiyeler harika görünüyorlar canım benim ellerine sağlık..
    Bahsettiğin kitaba ben de yeni başladım fırsat buldukça okumaya çalışıyorum, dediğin gibi gerçek hikayeleri anlatan hüzünlü bir havası var..

    YanıtlaSil
  3. Buralarda 3 gündür acayip soğuk kalorifer yetmiyor aynı anda klima yada elektrikli ocak falan yakıyoruz çok fena.... kurabiyelerde çok güzel görünüyo bende yaparım arada ben içine ceviz yada fındık da koyuyorum birde öyle dene çok güzel oluyor... kitabıda merak ettim denk gelirse bende alayım... çok öpüyorum sevgiler:)))) yeni kitabada başlaman iyi olmuş neden diyeceksin görürsün süpriz....

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli!
Sevgiyle kalın...
Zeynep