17.1.14

HOSTES EVA BEBEK

Yeni bitirdiğim hostes eva bebeğim karşınızda !!! Böyle farklı daha önceden hiç yapmadığım siparişler aldığım zaman öyle heyecanlanıyorum ki . Çünkü aynı bebeği yapmaktansa farklı bir bebek yapmak her zaman daha eğlenceli oluyor.  Genelde siparişlerime başlamadan önce biraz önceden tasarlasam da çoğu yapılış aşamasında oluşuyor. Bu yüzden  müşterim kadar  sonucunu  ben de merak ediyorum .Bu sefer benden  renkli bir hostes bebek yapmam istendi. Zaten hostes hanımlar da her zaman güzel ve şık oluyorlar değil mi. İşte yine  keyifle biten bir siparişin ardından sizlere bol güneşli güzel bir hafta sonu diliyorum . 



11 yorum:

  1. harika olmuş. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Zeynep;Hostes Eva Bebek çalışmanı çok sevdim.Detaylara bayıldım.Renk uyumu mükemmel.Tebrikler ve bol şanslar.

    YanıtlaSil
  3. Canım kesinlikle farklı şeyler yapmak çok daha heyecan verici oluyor, Bebeğine bayıldım, yine kusursuz muntazam, ellerine sağlık canım benim, çok öpüyorum.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Zeynep Hanım nasıl tatlı olmuş ! böyle farklı konseptlerde tasarımlarla çok yaratıcı farklı projeler ortaya çıkabiliyor.
    Ellerinize sağlık!
    mutlu haftasonları....

    YanıtlaSil
  5. Es perfecta!!! me encanta. Besos

    YanıtlaSil
  6. ! Hi my friend! ..! More thing that this stewardess cute! ... Beautiful! Your job cute!
    I really like it! ...
    kisses wrapped in lots of hugs!

    YanıtlaSil
  7. Zeynep'ciğim kendi bebeğimle uğraşırken sen de bunu yapıyormuşsun demek ki bu şirin hanım gittiği yere şans getirsin ellerine sağlık ,öpüyorum.

    YanıtlaSil
  8. Zeynepcim hepsine bayıldığı daha önce söylemiş miydim? Ellerine sağlık evada harika işler çıkartıyorsun.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  9. Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli!
Sevgiyle kalın...
Zeynep