18.8.14

TUZLU KALPLER VE BİTEN GÜZEL BİR KİTAP


Öncelikle bugün denediğim  bu güzel tarifi hemen paylaşayım sizinle .  Sevgili Gülay Hanım' ın sayfasını hep takip ediyorum ve bazen tariflerini deneme fırsatım da oluyor . İşte bu güzel tarife  aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.
http://www.gulaymutfakta.com/2010/12/tuzlu-pastane-kurabiyesi.html

Gelelim Ateşböceğinin Şarkısı'na :) Bir Kristin HANNAH kitabını daha bitirmiş oldum . Gerçi bu sefer biraz uzun zaman aldı okuyalı . Elimdeki işlerden fırsat bulup bitirememiştim . Ateşböceği Yolu ' nu hatırlarsınız. Ben keyifle bir çırpıda okumuş bitirmiştim . Bu kitapta o kitabın devamı . Yanlız ben ilk kitap kadar sevemedim bu kitabını . Konu çok fazla uzatılmış aynı şeyler tekrarlanmış gibi geldi bana. Bu benim fikrim belki de kitabı ara ara okuduğum içinde böyle hissetmiş olabilirim . Neyse lafı fazla uzatmayayım . Şimdi yeni kitaba başladım . Bitince yine sizlerle paylaşacağım .


1 yorum:

  1. elinize sağlık ben bu tarifi çok seviyorum çünkü ömrü uzun oluyor elinize sağlık

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli!
Sevgiyle kalın...
Zeynep