3.12.14

RENGARENK EVA BEBEKLERİM


Benim blogumda sürekli bebek görmekten umarım bıkmadınız. :) Çünkü ben hiç bıkmadan usanmadan keyifle mutlulukla yapıyorum onları . Yine topluca bir fotoğraf çekiminin ardından Masal Şatosu'na uğurladık tatlı bebişlerimi.  Çok mutluyum çok şükür ki  müşterilerim tarafından  hemen  her yaptığım bebeğim çok seviliyor ve ilgi görüyor. Ama bazı karakterler var ki daha çok tercih ediliyor. Durum böyle olunca bende aynı karakterler üzerinde bir takım değişikler yaparak tekrar ortaya çıkarıyorum onları . Her defasında yeni bir şeyler katmak daha çok mutlu ediyor beni . İnşallah bebeklerim de  gittikleri yerlere hep  mutluluk götürürler.  

6 yorum:

  1. cıvıl cıvıl, çok tatlılar:)))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel ve şirinler eline sağlık

    YanıtlaSil

  3. ! sweet¡ is a pleasure to visit your blog, I love everything you do, you have wonderful hands! ... cute, cute fofuchas ... you're such a great craftsman ...! Congratulations!
    enveloped in hugs kisses!

    YanıtlaSil
  4. hepsi birbirinden güzeller bu güzelliklere bakarken de hiç bıkarmı insan:) ellerine sağlık arkadaşım...

    YanıtlaSil
  5. Preciosas las muñequitas, te quedaron muy bonitas las fofuchas.
    Besos desde España

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle bu bebekleri görmekten bıkmıyoruz, blog adının hakkını veriyorlar gönlümüzde rengarenk bir tat bırakıyorlar.. Yıl başı bebişlerin de çok CiCiler, eline sağlık.. Aynen devam arkadaşım, CiCi KaLL.. (^_^)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli!
Sevgiyle kalın...
Zeynep