4.9.09

TAVUK GÖĞSÜ

Pek çoğumuzun bildiği bu tarifi de ben hem muhallebi olarak hem de pasta kreması olarak kullanıyorum

Malzemeler :1 subardağı un
1 su bardağı toz şeker
1 lt süt
125 gr margarin ( miktarı size kalmış ben 50-60 gr kadar ilave ediyorum )
1 paket vanilya
üzeri için isterseniz çikolata eritip ilave edebilirsiniz

Yapılışı :Süt, un ve tozşeker ocakta kaynayana kadar pişirilir 5-10 dakika kadar kaynadıktan sonra ocak kapatılır içine vanilya ve margarin ilave edilir biraz soğuduktan sonra mikserle güzelce çırpılır .
Bu malzemeyi yarım ölçüde yapabilirsiniz 4 - 5 adet küçük kase oluyor .

2 yorum:

  1. Interesante y bello blog, gracias por pasarte por el mio, así he tenido el placer de conocerte.
    Seguiré visitandote.
    Un abrazo.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muchas gracias por su visita besos desde Turkey...

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli!
Sevgiyle kalın...
Zeynep