15.12.12

İKİ KİTAP DAHA BİTTİ!!!

ATEŞBÖCEĞİ YOLU

Harika bir kitap bitirmenin mutluluğunu yaşıyorum. Uzun süredir Debbie Macomber' ın kitaplarını okuyordum. Ama Kristin Hannah'ın kitapları da hep gözüme çarpıyordu. Ben de bir tane alıp okumaya karar verdim. Ama Ateşböceği Yolu'ndan başlamamı tavsiye ettiler. Hatta kitabı alırken yanımdaki bayan çok ağladığını söyledi. Açıkçası film izlerken tamam da kitap okurken ağladığım hiç olmadı. Bende merakla okumaya başladım. Muhteşem bir dostluk hikayesi. Kitabın sonlarına doğru yaklaşınca  okuduklarımın etkisiyle kendimi sıktığımı boğazımın düğümlendiğini hissettim. Sonra da aman dedim ne sıkıyorsun kendini ağla işte rahat rahat .. Okurken  sadece kitap diyorsunuz ama  kahramanların başına gelenler günlük hayatta da çok sık rastladığımız türden . Anladım ki insan kitap okurken de çok etkilenip ağlayabiliyormuş.


GÜL LİMANI OTELİ
           
Bir Debbie Macomber hayranı olarak bu kitabı da okumasam olmazdı. Yine akıcı dili ile harika ve sıcacık bir öykü. Ne tesadüf ki yazarın bir kitabını bitirdiğimde diğer yeni kitabı raflarda yerini almış oluyor. Sıra geldi 'BİR DİLEKLE BAŞLADI HERŞEY ' i okumaya...
                         


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli!
Sevgiyle kalın...
Zeynep