29.3.13

JENNIFER LOPEZ BAKTÜSÜ


















Yine mini bir şal ördüm. Çünkü ben bu şalları çok sevdim .Daha öncede yazdığım gibi nette Jennifer Lopez baktüsü diye geçiyor. Eğer Google ' dan bu şekilde aratırsanız karşınıza resimlerle detaylı açıklaması geliyor. Geçen sefer delikli ajur kısmını daha seyrek yapmıştım bilmeden. :) Ama bu sefer sanırım örneğin hakkını verdim asıl örnekten tek farkı kenarına o yuvarlak oyaları yapmadan önce tığla 4 sıra örümcek örmem. Bu kısmı size kalmış. Ayrıca simli ipde çok daha şık durdu .. Umarım sizlerde beğenirsiniz.

9 yorum:

  1. Çok güzel olmuş ellerine sağlık Zeynepcim bende hep bu modeli örmeki istiyorum ama birtürlü fırsat bulupta yapamadım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öznurcum teşekkür ederim canım ..

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Zeynepcigim eline saglik bu da cok guzel olmus.. Cok begenip yapilacaklar listeme eklemistim ama hala baslamis degilim :( Artik baska bahara diyelim..
    sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım örersin sen de bir fırsat bulunca :)sevgiler

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli!
Sevgiyle kalın...
Zeynep