9.5.13

ÇOK PRATİK BİR TİRAMİSU TARİFİ !!!

Benim sürekli yaptığım ve bayıla bayıla yediğimiz bir tiramisu tarifi. En önemlisi de çok pratik ve çabucak hazırlanması . Dr.Oetker e de ayrıca teşekkürler . Ürünlerini hep severek kullanıyorum.

MALZEMELER:
1 paket Dr. Oetker Tiramisu Yap (  2,5 su bardağı soğuk süt ile  3 dak. çırpın )
1 paket sade krem şanti ( 1 su bardağı soğuk süt ile çırpın )
1 su bardağı ılık nescafe ( 1 tatlı kaşığı nescafe ,1 tatlı kaşığı şeker ve biraz süt ile hazırlayabilirsiniz)
1 hazır kakaoulu kek ( ben Bimden alıyorum diğer pastabanlarla da denedim onlarla çok yumuşak oluyor bilginize)
üzeri için bolca kakao  isteğe göre çikolata rendesi

YAPILIŞI : Hem tramisu yap hem krem şanti ayrı kaplarda çırpıldıktan sonra aynı kaba alınır ve iki krema iyice çırpılır. Sonra kekin yarısı nescafe ile ıslatılır ve üzerine bolca krema sürülür ( krema oldukça fazla oluyor bu yüzden bol bol sürün :) Sonra kekin 2. katı konur ve tekrar ıslatılır ve kalan krema güzelce yaydırılır. Üzerine bir süzgeç yardımı ile bolca kakao serpilir. Hepsi bu kadar . Buzdolabında 2-3 saat beklettikten sonra afiyetle yiyebilirsiniz...

9 yorum:

  1. wow
    tiramisù... :)

    YanıtlaSil
  2. süper olmuş ablacım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Bayılırım çok güzel görünüyor eline saglık tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Nevincim sanada yaparım bana geldiğinizde :)

      Sil
  4. çok severim.ellerine sağlık .nefis olmuş.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayılıyorum teşekkürler ...

      Sil
  5. Dr. Oetker Tiramisu Yap ben atlamışım bunu kremasını hep kendim pişiriyorum kısıtlı zamanlarda çok daha çabuk ve pratik olur:))) ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli!
Sevgiyle kalın...
Zeynep