7.5.13

SALÇA KUTULARIMI BOYADIM


Daha önce nette gezerken görmüştüm  salça ve konserve kutularının boyanıp dekupaj yapılmış hallerini. Pek çok şey boyamama rağmen bunlardan nasıl olmuş da denememişim dedim ve hemen atmayıp sakladığım 2 kutumu değerlendirdim.Birini beyaza diğerini cappucino rengine boyadım. İyice kuruduktan sonra elimdeki peçetelerle dekupaj yaptım ve 2 şer kat da vernikledim. Annem için hazırlamışdım bu kutuları  O da çok beğendi ve içlerine çok sevdiği çiçeklerinden ekecek.



                        

19 yorum:

  1. Yaa ben bayiliyorum bu dekupaj isine kolay mi acaba bende yapabilir miyim tam olarak malzemeleri bulamadim her yapan degisik tutkal vernik kullaniyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki yapabilirsiniz bende yapabilir miyim diye başladım bu işlere gerçi sonra kurs da almaya başladım ama bazen netteki bilgiler de çok yardımcı oluyor. İhtiyacınız olan şeyler akrilik boyalar, peçete tutkalı , fırça, 3 katlı desenli peçetelerden ve su bazlı vernik.Merak ettiğiniz birşey olursa yardımcı olurum .

      Sil
  2. Harika bir değerlendirme, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım işe yarayacak olmaları güzel :)

      Sil
  3. gerçekten çok güzel olmuşlar bendede bitane var boyamak için ayırdım bikenara ama daha vakit bulup boyayamadım birtürlü:))) peçetelerde çok güzelmiş bu peçetelerden temin edebileceğimiz bildiğin bir site varmı:)))
    ellerine sağlık Annenin çiçekleri böyle bir saksıda coşarlar artık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öznurcum sağol canım artık bu saksıların içinde de coşması lazım deme çiçeklerin :) canım peçetelerimi daha önceden almıştım yani elimde vardı internetten olmadığı için verebileceğim bir site adı yok malesef sevgiler ...

      Sil
  4. Çok güzel.. ayrıca konserve kutusu üzerinde çok canlı durmuş peçete :)Eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım sağol ilk defa denedim ama güzel oldu galiba :)

      Sil
  5. harika ben ahşap boyuyorum ama konserve kutusu hiç aklıma gelmedi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederim ellerinize sağlık,hemen evimin verandasına değişik ,güzel kutular boyayım içine mis gibi kokan fesleyan ekeyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Afife Hanım beğenmenize sevindim bende fesleğenlere bayılırım . :)

      Sil
  6. İkiside çok güzel olmuş bende boyicam ama fırsat bulamadım henüz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Birgülcüm bekliyoruz o zaman senin boyamalarıda :)

      Sil
  7. Zeynepcim harika olmuşlar.desenler çok güzel zaten.ben aslında almıyorum konsereve olarak salçayı.annemden bir salça kutusu aldım.bekliyor boyanmak için.başka şeyleri boyamaktan vakit kalmıyor : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler bende seni ziyaret edicektim :)

      Sil
  8. Te quedaron preciosas, a tu mama le habran encantado.
    Besitos guapa

    YanıtlaSil
  9. Magnífico reciclado, te han quedado preciosas.
    Bss.

    YanıtlaSil
  10. salça kutularını hiç böyle hayal etmemiştim doğrusu :) harika olmuşlar canım desenlere bayıldım çok güzel değerlendirmişsin ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli!
Sevgiyle kalın...
Zeynep