13.10.14

ALMAN PASTASI

Haftaya şöyle güzel bir pasta tarifi ile başlamak istedim . Aslında pek çok kişinin bildiği benimse ilk defa denediğim bir tarif. Bu kadar lezzetli bir pastayı keşke daha önce deneseymişim :) 

MALZEMELER:
2 yumurta  ( küçük boy yuvarlak borcam kalıp kullandım)
1 su bardağı şeker
1 çay bardağı sıvı yağ
1 çay bardağı süt
1 çay bardağı yoğurt 
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya 
1,5 su bardağı un 
arasına sürmek için krema ( ben krem şanti kullandım )
üzeri için pudra şekeri

YAPILIŞI :
Her kek de olduğu gibi önce şeker ve yumurtalar sonrada diğer malzemeleri güzelce çırpıyoruz . Katı olmayan bir kek hamuru hazırlıyoruz ve fırına veriyoruz. Kek piştikten sonra arasını kesip istediğimiz kendi yaptığımız ya da hazır kremalardan sürüyoruz . Üzerine de bolca pudra şekeri ekiyoruz . Afiyet olsun . 




7 yorum:

  1. Ay bi heves girdim tarifi alayım diye iki küçük borcam kalıbinı gördüm tarife bile bakamadım... o kucuk norcam benim ayak parmağımı Kıralı bir ay oldu hala tam basamiyorum, borcamlardan kofkuyorum resmen:))) ama tarifi kasinlikle denicem çok guzel görünüyor eline sağlık zaten çoktan afiyette olmustur....cok öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yaa kıyamam kötü bir kaza atlatmışsın her borcam aldığında artık aklına gelir Allah bir daha göstermesin tatlım dikkat et kendine öptüm çok..

      Sil
  2. nefis olmuş.ellerine sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  3. Riquisimo seguro.
    Besos desde España

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muchas gracias Marta !!
      besos desde Turkey..

      Sil
  4. Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?



    İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli!
Sevgiyle kalın...
Zeynep