3.11.14

TUZLU MUFFİN TARİFİ


Harika bir muffin tarifi veriyorum . Oğlumun dogum günü için hazırladığım ve yiyenler tarafından da çok beğenilen peynirli , maydanozlu muffin tarifim . İşte MALZEMELER :

3 yumurta
2 çay bardağı yogurt
1 çay bardağı zeytinyağı
küçük bir kase peynir
maydanoz,dereotu (isteğe göre)
1 paket kabartma tozu
1 tatlı kaşığı tuz
2 su bardağı un
üzeri için susam

YAPILIŞI : Önce yumurtalar sonra yogurt ve sıvıyağ mikserle çırpılır. Peynir,maydanoz,dereotu ve tuz da ilave edilerek hafifçe karıştırılır. Kabartma tozu ve unda ilave edilir bu aşamada mikser kullanmadan elde çırptım Kek hamurundan daha yoğun biraz katı kıvamlı bir hamur elde edilir . Sonra 1 parmak kalacak şekilde kalıplara paylaştırılıp üzerine susam ekilir  ve fırına verilir.
AFİYET OLSUN ;)



5 yorum:

  1. Nefis gözüküyor,ellerinize sağlık.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. çok güzel görünüyor, bugün orucum görene kadar açlık hissetmemiştim akşama kesin denemem lazım...sevgiler çok öpüyorum seni:)

    YanıtlaSil
  3. ! Baby! .. That your muffins are delicious ... have hands that give to all!
    ! you give me a muffin ok! ..
    ! kisses wrapped in hugs!

    YanıtlaSil
  4. Eline sağlık nefis görünüyor kuzumada hayırlı hayırlı yaşlar öptüm seni


    YanıtlaSil
  5. Elinize sağlık, yaptım harika oldular, tavsiye ederim..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli!
Sevgiyle kalın...
Zeynep