13.4.15

ETİ BURÇAKLI PRATİK PASTA


Bu minik nefis pastacıkları daha önce instagram ve facebook adresimde paylaşmıştım . Blogda  da paylaşmasam olmazdı değil mi ...:) Yapımı çok pratik yemesi bir o kadar keyifli hafif bir pasta. Zaten eti burçak bisküvi ye hep bayılmışımdır o zaman gelsin tarif....

MALZEMELER
Eti Burçak bisküvi
1 paket krem şanti ( 1 su bardağından daha az sütle hazırlıyoruz kıvamı biraz koyu olsun )
yarım kase soğuk süt
hindistan cevizi
üzerine isteğe göre çikolata rendesi ( ben ahududulu çikolata kullandım)
YAPILIŞI
İki bisküvi arasına 1 kasık kadar krem şanti koyup bisküvinin her iki tarafını önce süte sonra hindistan cevizine batırıyoruz .
AFİYET OLSUN ...;)

9 yorum:

  1. bende burçak büsküvi yi çok seviyorum kesinlikle denemem lazım çok pratikmiş... çok öpüyorum seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm mutlaka dene çok nefisss bende öptüm :)

      Sil
  2. harika görünüyor.. alıyorum bir dilim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii ki ne demek :) sevgiler...

      Sil
  3. Eva, que ricas deben ser!!!! Un saludo.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gracias .. Saludos desde Turkey.:)

      Sil
  4. Sunumlar öncelikle hepside birbirinden güzel, lezzetli bir tarif. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  5. "As the New Year is fresh in mind, the dominant question in mind of everyone is, “How will you make 2015 a great year?”
    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")

    _________________
    Buy Archeage Gold
    RS3 Gold
    RS Gold

    YanıtlaSil
  6. I used to be questioning if you could be all for becoming a guest poster on my blog? and in alternate you would put a
    King Size Male Enhancement hyperlink the put up? Please let me know whenever you get a chance and I will ship you my contact particulars thanks. Anyway, in my language, there arent much good supply like this.http://www.healthcaresdiscussion.com/king-size-male-enhancement/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli!
Sevgiyle kalın...
Zeynep