23.3.12

İKİ GÜZEL KİTAP

Bloğumda kitap bölümü açtığımı ve uzun zamandır hiç kitap paylaşmadığımı farkettim. :)  Yoğunluktan bazen hiç bir şeye yetişemediğimi farkediyorum. Ama herşeye rağmen günümü dolu dolu yaşamaya çalışıyorum.Şimdi size uzun zaman önce okuduğum 2 kitap hakkında bilgi vermek istiyorum. İlki:

EJDERHA DÖVMELİ KIZ
41 ülkede rekor satış yapan MILLENIUM serisinin ilk kitabı .Yazarı kitaplarının başarısını göremeden 50 yaşında hayata veda eden İsveçli gazeteci Stıeg LARSSON
Kitap hakkındaki yorumları okuduğumdaçok etkilendimve bu kitabı okumaya başlamak için can attım . Müthiş hareketli, heyecanlı, entrikalarla dolu birbirinden farklı karakterlerin olduğu bir kitap. .




ATEŞLE OYNAYAN KIZ
Serinin 2. kitabı . Zaten ilk kitabı okuduysanız  bu kitabı alıp okumaktan başka çareniz yok :)sizi o derece bağlıyor. Bana 2 . kitap ilkinden daha çabuk anlaşılır ve akıcı geldi. Çünkü ilk kitapta karakterler iyice yerine oturuyor ve macera yeni katılan karakterlerle tüm hızıyla bu kitapta devam ediyor.

Her iki kitabı okuduktan sonra filmlerini de izledim . Ama öncelikle kitapları okumanızı tavsiye ederim.
Sıra 3. kitap olan ARI KOVANINA ÇOMAK SOKAN KIZ da .