6.3.13

EVA BEBEK !!!


 Yine bir eva bebek yaptım . İyi ki tanışmışım bu evayla :) Meğer ne kadar zevkli bir uğraşmış ve de benim içimde varmış böyle birşeyler yapmak.  Gerçi bu gidişle bebekleri koymaya yer bulamayacağım  o da ayrı konu ::) Neyse bu son yaptığım bebeğimi kardeşime armağan ettim. O da çok bayılıyordu bu bebeklere bende seve seve verdim teyzesine. Ama henüz bir ismi yok . Çok tatlı bir gülümsemesi var  acaba ''Şeker Kız '' mı desek  ona . Bu bebeğin etek ve bluz yapımında faydalandığım videoların linkleri de aşağıda :
http://www.youtube.com/watch?v=qAlfDz4CLGk
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=uh_0kvhU1ZI&feature=endscreen


Bütün kızlar toplandık toplandık :)

55 yorum:

  1. Zeyneeeppp ben bu bebeklere bayılıyorummm :) Dolgu malzemesi ne kullanıyorsun desem çok detay bilgi istemiş olur muyum? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy adaşım gelmiş de beni çok mutlu etmiş. Bloğunda ve facebook ta yaptığın paylaşımlar için çok mutlu oldum arkadaşım çok teşekkür ederim. Sen iste ben sana bütün detayları veririm . Öncelikle evaları kırtasiyelerden alıyorum. 10'lu paketlerde satıldığı gibi tek tek de satılıyor. Bebeklerin kafalarının ve ayaklarının içinde strafor toplar var. O yüzden böyle yuvarlak duruyor. Tabii evayı ütü ile ısıtarak bu şekli veriyorum. Ayrıca yapıştırıcı olarak silikon tabancası aldım silikonla çok güzel yapışıyor ve kesinlikle bozulmuyor. Hıı bir de bacaklarının içine çöp şiş koyuyorum . Bu çöp şiş sayesinde ayaklarından kafasına kadar bebeği tutturmuş oluyorum . Başka bir şey kaldı mı acaba:) Eğer sormak istersen ben buradayım canım hoşçakal..

      Sil
    2. Çöp şiş sirençli oluyor mu?

      Sil
    3. Siren değiiiiilll Direeennnnç :)

      Sil
    4. Evet adaşım dirençli derken sağlam demeyi kastettin herhalde :)evet ama ilerde şu takı yapımında kullanılan kalın tellerden alıp deneyeceğim mesela oturan bebek yaparken onu kullanmam gerekecek :)

      Sil
  2. Sürpriiiizzz :)

    http://beniyisimi.blogspot.com/2013/03/eva-bebekleeeerrr.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasın çok mutlu oldum.Ben senin bloğunu hem izliyorum hemde hergün bloğumun anasayfasında sevdiğim adresler de çıkıyor. Şimdi senin bloğunda benim bebeklerimi görmek çok hoş oldu :))

      Sil
  3. Sürpriz 2 :)

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=554996241211905&set=a.486762004701996.120211.482513068460223&type=1&theater

    YanıtlaSil
  4. merhaba Zeynep'ciğim evet bu da çok hoş olmuş,dediğin gibi turuncu ve mavi kullanmışsın yakışmış,ellerine sağlık.görüşürüz.

    YanıtlaSil
  5. Facebook adresin var ise güzel yorumları oradan da takip edebilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam canım facebook adresim var henüz bakamamıştım ama şimdi bakıyorum ..

      Sil
  6. Zeynepcigim ellerine saglik,sen bu eva isini cok guzel yapiyorsun,bayildim bebeklere :) Bugun ben de renk renk eva kagitlari aldim henuz birseyler yapmaya firsat bulamadim ama en kisa zamanda... Ama bebk isi biraz ugrastirici geldi bana videolarda,denemem gerek..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım biraz uğraştırıyor ama insanın yaptıkça eli de alışıyor ve ayrıca zevkli .:)

      Sil
  7. merhaba
    bebekler çok çok tatlı bayıldım ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmus gercekten:)) galiba ben de eva alicam gidip:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ve evet kesinlikle tavsiye ederim..

      Sil
  9. Gerçekten çok güzel bir uğrşı.Çok d güzel ve temiz yapıyorsunuz.
    feyzanincicileri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben çok sevdim bu işi ayrıca teşekkürler ziyaretiniz için..

      Sil
  10. Zeynep hanım, ne kadar güzel bir çalışma bir Eskişehir'li daha görünce şaşıdım, çok memnun oldum tanıştığımıza:) harikaymış bu çalışmalar, süper, makineden çıkmış gibi özenli çalışmışsınız tebrik ederim:). Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanışmalısınııızzz:)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için nasıl yani siz de mi Eskişehirlisiniz :) bende çok memnun oldum .. sevgiler

      Sil
  11. Çok tatlı olmuş.Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  12. çok güzeller, çok sevimli olmuşlar canım, elinize sağlık, çok hoşuma gitti. inşallah birgün denemek isterim, tabi fırsat bulabilirsem. yapmak istediğim o kadar çok şey var ki..yorumlar da dikkatimi çekti, kitre bebek yapımın da tel kullanılıyor, hem mukavemetini artırmış hem de istediğiniz şekli vermiş oluyorsunuz böylece, yani bebekler her şekle girebiliyor, bence tel kullanarak işinizi kolaylaştırırsınız canım. kastettiğim tel, boruları falan bağlama da kullanılan tel, takı da ya da çiçek yapımın da kullandığımız değil. ben bilgi olarak paylaşmak istedim canım, tabi uygulayarak görmek en güzeli. uğraştığım için bildiğim bir detaydı, paylaşmak istedim canım. sevgiler. bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan hanım çok teşekkürler güzel yorumlarınız için ayrıca söylediklerinizi dikkate alacağım dediğiniz gibi bu tellerle yapmak daha kolay olabilir. Benimde denemek istediğim bir şeydi. Hemen bloğunuza geliyorum.

      Sil
  13. Çok güzel bayıdım . Eva diyince aklıma evanın ham hali geldiği için bu bebekleri görmek beni şaşırttı.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bende evayı ilk gördüğümde bebekler nasıl ouyor diye şaşırmıştım :)

      Sil
  14. OooOOOoo harikasın. :) Bebeklerde öyle. Boy boy dizilmişler, hepside çok şirin olmuş gerçekten. Ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili hobivakti :)

      Sil
  15. Unas fofuchas monisimas, me encantan.
    Besos desde España

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muchas gracias Marta !!! besos desde Turkey...

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli!
Sevgiyle kalın...
Zeynep