5.9.12

YİNE BİR CAM ŞİŞEYE PEÇETE TRANSFERİ


Yukarıda eski halini gördüğünüz cam şişe benim sürahimdi . Bir süre sonra kullanmayıp bir kenara koymuştum. Güzel bir vazo olacağını düşünerek işe boyama ile başladım. Önce beyaz akrilik boya ile tam 3 kat boyadım. Her boyama arasında 1 saat bekledim ki boya iyice kurusun. Sonra çiçek desenli aldığım peçetenin en alt katını ayırdım. Uygulamak istediğim çiçekleri makasla kenarlarından keserek hazırladım. Sonra peçetenin bir katını daha ayırdım ve elimde sadece ince bir kat kaldı. Bir fırça yardımıyla peçete tutkalını sürüp istediğim yerlere bu çiçek desenlerini yapıştırdım. Peçeteyi yapıştırırken çok dikkatli davranmak gerekiyor altında hava kabarcığı kalmaması için. (Peçetenin düzgünce yapışması için parmağıma buzdolabı poşeti geçirip düzeltiyorum Bu şekilde daha kolay oluyor.). En son peçete tutkalı ile bir kat daha geçip kurumaya bıraktım.


1 yorum:

  1. Çok güzel olmuş canım yaa, ben yeni gordüm bu çalışmanı,ellerine sağlık..
    sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli!
Sevgiyle kalın...
Zeynep