4.7.13

EVA BEBEKLERİMİN FOTOĞRAF ÇEKİMİ :)



 

 



Birkaç gün önce 3 Eskişehirli blogcu biraraya geldik. Sevgili   arkadaşlarım Nevin http://pamuksekerhobi.blogspot.com/ ve Merve http://teraskeyfimm.blogspot.com/  ile bu sene gittiğim ahşap boyama kursunda tanışmıştım. Sonradan birbirimizin blogları olduğunu öğrendik ve hem kurs hem de blog arkadaşı  olduk. Sevgili Merve'nin çok güzel fotoğraf çekimleri var ve benim eva bebeklerimde bu güzel çekimlerden  nasibini aldı.. Mervecim sana tekrar teşekkür ediyorum yardımların için .
Artık facebookta da  eva bebeklerimin ayrı bir adresi var.  Hepinizi beklerim.

https://www.facebook.com/EvaBebekRengarenkTatlar

11 yorum:

  1. Hi honey!!. Precious as always your work! ... It is a pleasure to visit your blog!
    you are a great craft! ..! congratulations!
    wrapped in hugs kisses!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi my dear friend Anaisa , your comments always make me happy ! i like your blog too.
      thank you so much . hugs and many kissessss.....:)

      Sil
  2. Zeynep Hanım inanın çok profesyonel bebekler süper olmuş hepsini teker teker inceledim çok güzeller..
    Arkadaşlarınızın bloglarını da birazdan ziyaret edeceğim..
    Ellerinize sağlık..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler bu işi çok sevdiğim için her defasında elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum . sevgiler...

      Sil
  3. Todas las muñecas son preciosas, eres una gran artista. Besos

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hola Reyes !! muchas gracias por visita :) besos desde Turkey...

      Sil
  4. Hem bebekler hem çekimler çok hoş olmuş:)

    YanıtlaSil
  5. Ne demek aablacım bebeklerin harikaaaa:)

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten harikalar, sen bu işin ustası olmuşsun. Başarılarının devamını dilerim. Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bloğuma çok teşekkürler güzel yorumunuz için.:)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli!
Sevgiyle kalın...
Zeynep