17.9.09

DAHA DÜN KUCAĞIMDA UYUYAN MİNİK KIZIM BÜYÜDÜ VE BUGÜN OKULA BAŞLADI




Bugün bizim en mutlu en heyecanlı günümüz ...Birkaç yıl önce televizyonda okula başlayan minikleri gördüğümde nasılda duygulanmıştım. Kendi kızımında birgün büyüyüp okula başlıyacağını düşündüğümde gözlerim dolmuştu.Hatta kendime söylenmiştim ''sen de ne duygusal oldun herşeye ağlıyorsun diye '' İşte o gün geldi ve kızım bu yıl diğer miniklerle beraber anasınıfına başladı.Oyun oynamayı çok seven yanına bir arkadaş buldumu dünyayı unutan kızım haliyle ilk gün hiç sıkıntı çekmedi. Etrafında ağlayan , annesini çekiştiren miniklere rağmen ortama hemen adapte olup beni de çok sevindirdi . Henüz 1-2 saatlik tanışmaya rağmen bugünü bize anlata anlata bitiremedi . Yani zaten hiç durmayan dili anlaşılan bundan sonra daha çok konuşacak . :) Birtanem bende diğer tüm anneler gibi başarılı, sağlıklı bir eğitim hayatında ilerleyip ülken için çok faydalı bir insan olmanı diliyorum. Umarım ileride birgün sende anne olduğunda bu satırları okuyup bugün benim neler hissettiğimi anlar aynı zamanda okulda yaşadığın ilk gününü hatırlayarak gülümsersin ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli!
Sevgiyle kalın...
Zeynep